Przepis na lojalność
Trudno gotować z zawiązanymi oczami.Z budową lojalności jest jak z gotowaniem – to sztuka łączenia dobrze odmierzonych składników. Dlatego trudno byłoby gotować z zawiązanymi oczami i z lojalnością jest podobnie. Nie sposób zajmować się nią po omacku, czyli bez badań. Dlatego wykorzystując własne doświadczenia i narzędzia przygotowaliśmy specjalną ofertę synergii usług motywacyjnych i badawczych. W prowadzonych programach na bieżąco badamy oczekiwania i satysfakcję uczestników. Zajmujemy się tym bez konieczności angażowania podwykonawców, w ramach zespołu naszej firmy, co upraszcza komunikację, skraca czas i pozwala optymalizować koszty. Jesteśmy w stanie włączyć SecretClient® do narzędzi motywacji sieci sprzedaży, handlowców, sprzedawców. Cenny Klient to unikalna technika, która wzmacnia lojalność kanałów dystrybucji, pomaga pozyskać ambasadorów marki, rekomendujących wskazane produkty i usługi oraz dostarcza wartościowych raportów i analiz. Umożliwia prowadzenie zdrowej rywalizacji pomiędzy pracownikami, placówkami, oddziałami, pomaga w szkoleniach i dalszym rozwoju relacji. Portal www.jakoscobslugi.pl pomaga zrozumieć konsumentów i nawiązać z nimi dialog. Na bieżąco śledzimy wskaźnik zadowolenia klientów, możemy szybko reagować i wykorzystywać szanse. Razem możemy więcej! > Zobacz zakres i przykłady synergii. |
Zobacz wszystkie Aktualności: |