Kliknij enter aby zatwierdzić, ESC aby wyjść
Programy lojalnościowe: SecretClient w TVN

SecretClient w TVN

Programy lojalnościowe:

Zobacz nas w TVN

Na zaproszenie redakcji gościliśmy z tematem Mystery Shopping w „Dzień Dobry TVN”, jednym z najpopularniejszych programów telewizyjnych w Polsce. Dziennikarzy zainteresowała specyfika badań oraz rola tajemniczego klienta. Na potrzeby programu nakręciliśmy wspólnie z TVN specjalny film, prezentujący SecretClient® w akcji!

Jak James Bond…
Tajemnicza klientka SecretClient została wyposażona w kilka doskonale ukrytych, miniaturowych kamer. Odwiedziła m.in. stację paliw, sklep ze sprzętem elektronicznym oraz restaurację. Dodatkowo filmował ją z ukrycia dziennikarz TVN oraz kamera w specjalnym samochodzie. Czy nad okolicą krążył także śmigłowiec Błękitny? Tego nie wiemy. Pewne jest to, że przebieg audytów obejrzały miliony telewidzów, a program miał bardzo wysoką oglądalność.

Gorąca dyskusja w studio
Po emisji filmu Prezes Vision SecretClient, Mirosław Bartoń zmierzył się w gorącej dyskusji z Panią Rzecznik Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, która prezentowała dosyć zaskakujące stanowisko. Czy Pani Rzecznik UOKiK może być przeciwnikiem badań, mających na celu poprawę jakości obsługi konsumentów? Czy uważa, że stosowana na całym świecie technika mystery shopping jest nieetyczna i zagraża konkurencji? Obejrzyjcie to sami…

Programy lojalnościowe: Zobacz film.

Źródło: dziendobry.tvn.pl


Zobacz wszystkie Aktualności: