Kliknij enter aby zatwierdzić, ESC aby wyjść
Programy lojalnościowe: Grupa VSC na 1 miejscu

Grupa VSC na 1 miejscu

Programy lojalnościowe:

/12.2014/ Jesteśmy liderem w rankingu Business Journal!

Grupa VSC zajęła zaszczytne 1 miejsce w rankingu Warsaw Business Journal, opracowanym dla menedżerów z całego świata jako przewodnik po polskim biznesie.

Pozycja lidera Book of List 2014/2015 w kategorii „Business Process Outsourcing Companies”, czyli firm wspierających outsourcing ważnych procesów biznesowych, stanowi dla naszych Klientów potwierdzenie, iż zlecając nam opracowanie i obsługę programów lojalnościowych swoich firm, wybrali właściwego partnera.

Niezależni eksperci uznali, że Grupa VSC jest nr 1.

Programy lojalnościowe:

Outsourcing i programy lojalnościowe.

Pojęcie „outsourcing” pochodzi od skrótu angielskiego: outside-resource-using, określającego wyodrębnianie przez firmy niektórych funkcji i powierzenie ich realizacji zewnętrznym partnerom. Outsourcing w różnych formach stosowany jest od setek lat, ale jako oficjalne pojęcie pojawił się w biznesie 35 lat temu, w 1979 r. w odniesieniu do przemysłu motoryzacyjnego w Wielkiej Brytanii, kupującego projekty od Niemców.

Obecnie wiele firm korzysta z outsourcingu, a niektóre procesy i projekty szczególnie na niego zasługują. Przykładem są programy motywacyjne i lojalnościowe. Teoretycznie firma może się sama zająć ich realizacją, ale doświadczeni menedżerowie wiedzą, że efektywniej jest budować marketing relacji przy współpracy z zewnętrzną firmą, taką jak Grupa VSC. Można wymienić szereg korzyści outsourcingu w tym zakresie, takich jak możliwość skorzystania ze specjalizacji, wieloletnich doświadczeń, badań marketingowych oraz sprawdzonych narzędzi, takich jak m.in. systemy lojalnościowe i oprogramowanie do zarządzania programami motywacyjnymi.

Firmy, które decydują się na outsourcing programów motywacyjnych, partnerskich i lojalnościowych, mogą liczyć na wiele korzyści, oto najważniejsze z nich:

Know-how, narzędzia i ludzie.

Zlecając obsługę programu lojalnościowego doświadczonemu partnerowi, takiemu jak Grupa VSC, firma zyskuje dostęp do wiedzy niemożliwej do osiągnięcia własnymi siłami. Nie musi prowadzić eksperymentów z lojalnością na własnym organizmie, zamiast tego otrzymuje sprawdzone narzędzia oraz zespół specjalistów, dla których obsługa programów lojalnościowych stanowi od wielu lat pasję.

Optymalizacja kosztów.

Zaangażowanie zewnętrznego partnera może być tańsze niż jego brak. Jak to możliwe? Eksperci z Dep. Programów Lojalnościowych Grupy VSC zaproponują optymalne kosztowo narzędzia i kanały komunikacji, a przy zakupie nagród wykorzystają efekt skali. Nasi Klienci zaoszczędzili już w ten sposób przeszło 30 mln. złotych. Korzyścią będzie także oszczędność czasu – obsługa programu lojalnościowego nie będzie wymagała zaangażowania dodatkowych pracowników.

Sprawdzony system lojalnościowy.

Firmy korzystające z współpracy z Grupą VSC mogą liczyć na wysokie kompetencje IT oraz dostęp do najnowocześniejszych technologii. Oferujemy własny dział etatowych programistów oraz profesjonalne oprogramowanie do obsługi programów lojalnościowych i konkursów. Systemy lojalnościowe budujemy z opracowanych przez nas modułów, co pozwala na ścisłe dopasowanie do potrzeb, przyspiesza wdrożenie oraz ułatwia rozwój systemu w przyszłości.

Bezpieczeństwo prawne i podatkowe.

Organizując program motywacyjny bądź lojalnościowy Grupa VSC zapewnia najwyższy poziom bezpieczeństwa w zakresie prawa podatkowego. Na przestrzeni lat wypracowaliśmy sprawdzone rozwiązania, gwarantujące spokój naszym Klientom oraz przejrzystość zasad i wygodę uczestnikom naszych programów i konkursów – więcej.

Sprawna logistyka nagród.

To jeden z kluczowych elementów akcji typu programy motywacyjne. Logistyka w programie lojalnościowym wymaga sporego doświadczenia i zaplecza. Grupa VSC zbudowała własne Centrum Logistyki Nagród, które zapewnia naszym Klientom kompleksową obsługę wszystkich etapów logistyki, w których zakres wchodzi nie tylko stworzenie katalogu nagród, zakup i wysyłka, ale także obsługa pytań, zwrotów i reklamacji – więcej.

Podsumowując, zlecenie obsługi programu lojalnościowego Grupie VSC dostarczy Państwa firmie wielu wymiernych korzyści. To biznesowy strzał w dziesiątkę z uwagi na 17 lat doświadczeń zespołu VSC i wyniki, które od lat znajdują uznanie w oczach niezależnych ekspertów. Dowodem są nie tylko tytuły Gazeli Biznesu i Diamentu Forbesa, ale przede wszystkim przeszło 300 zrealizowanych z sukcesem programów lojalnościowych i motywacyjnych dla największych polskich i światowych marek.

Źródła:
Ranking Warsaw Business Journal – Book of List 2014/2015.
Grupa VSC, Dep. Programów Lojalnościowych 2014©.



Zobacz wszystkie Aktualności: