Kliknij enter aby zatwierdzić, ESC aby wyjść
Programy lojalnościowe: Grupa Żywiec Akademia Zysków - Programy Lojalnościowe

Grupa Żywiec Akademia Zysków – Programy Lojalnościowe

Branża: FMCG / Spożywcza

Projekt, wdrożenie i kompleksowa obsługa programu lojalnościowego w formie klubu partnerskiego dla kanału sprzedaży detalicznej – największy program w branży FMCG w Polsce. Już na etapie koncepcji i strategii, po przeprowadzeniu badań oczekiwań grupy docelowej i po zbadaniu satysfakcji klientów postawiliśmy na szeroko rozbudowany marketing relacji. Zespół Grupy VSC wspólnie z dedykowanym zespołem menedżerów Grupy Żywiec zdecydował się na wykorzystanie szerokiego zakresu korzyści i narzędzi motywacji w programie.

Pakiet materiałów programu lojalnościowego:

Programy lojalnościowe:

Zaczęliśmy od nazwy “Akademia Zysków” symbolizującej połączenie zysków płynących z wiedzy, wsparcia marketingowego i biznesowego grupy docelowej. Program skierowany został bowiem do partnerów w handlu detalicznym, tysięcy małych i średnich sklepów spożywczych, a głównym założeniem akcji stało się wspieranie ich biznesu. Uczestnicy otrzymali specjalny dostęp do wiedzy, pomagającej w prowadzeniu i rozwoju biznesu, porad branżowych, prawnych i podatkowych. Mogli także liczyć na pomoc ekspertów, którzy za pośrednictwem kanałów komunikacji takich jak m.in. strona internetowa programu lojalnościowego,newslettery oraz drukowany poradnik, ukazujący się regularnie i dostarczany za pośrednictwem przedstawicieli handlowych Grupy Żywiec.

Strona internetowa programu lojalnościowego:

Programy lojalnościowe:

System lojalnościowy został oparty na kilkustopniowym systemie premiowania, w którym uczestnicy otrzymywali punkty zarówno na podstawie wartości zakupów produktów z szerokiego portfolio Grupy Żywiec (m.in piw, win, alk. mocnych, wód mineralnych, soków), jak i szerokości zamówienia, liczby SKU na fakturze oraz z tytułu dodatkowych promocji produktowych. Program lojalnościowy “Akademia Zysków” dowiódł, że myśląc o długofalowej lojalności należy rozwijać relacje marketingowe na wielu innych płaszczyznach. Grupa VSC dowodzi tym samym, że relacje oparte na takich fundamentach owocują najsilniejszą lojalnością.

Zakres obsługi Grupy VSC:

:: Całościowe opracowanie koncepcji, strategii i zasad programu, specjalizacja i doświadczenie;
:: Oprogramowanie do zarządzania programem motywacyjnym, system lojalnościowy IT;
:: Kreacja, przygotowanie do druku i produkcja pakietów startowych, poligrafii i POS;
:: Kompleksowa obsługa nagród, tworzenie katalogów, zakup i logistyka nagród;
:: Opracowanie strategii komunikacji, mailingi, internet, SMS, newslettery;
:: Badania marketingowe, SecretClient® oraz badanie satysfakcji klientów;
:: Aktywizacja uczestników, marketing relacji, konkursy i promocje;
:: Rozwój programu, katalogi nagród sezonowych i specjalnych;
:: Odpowiadanie na pytania uczestników, infolinia programu;
:: Obsługa prawna i podatkowa, regulaminy.