Kliknij enter aby zatwierdzić, ESC aby wyjść
Programy lojalnościowe: Poradniki newslettery 3 - Programy Lojalnościowe

Poradniki newslettery 3 – Programy Lojalnościowe

Branża: FMCG / Spożywcza

Koncepcja, opracowanie oraz całościowa obsługa redakcyjna Poradników Klubu Partnerskiego “Akademia Zysków”, największego programu na rynku FMCG w Polsce i zarazem ważne narzędzie realizacji strategii tego programu. Magazyn w formie poradnika połączył wiedzę w formie przyjaznej „Akademii” oraz program motywacyjny czyli dodatkowe zyski płynące ze współpracy handlowej z Grupą Żywiec. Badania satysfakcji klientów, towarzyszące każdemu numerowi poradnika dowiodły, że system lojalnościowy, oparty o marketing relacji zaowocował wysoką oceną uczestników. Wydawany cyklicznie poradnik klubu partnerskiego stał się dla grupy docelowej programu lojalnościowego ważnym źródłem inspiracji w zakresie zarządzania personelem sklepu (Akademia Kierownika), prowadzenia aktywnej sprzedaży (Akademia Sprzedawcy), a także marketingu, reklamy, ekspozycji, merchandisingu, jakości obsługi klienta.

Programy lojalnościowe:

Zaproponowany przez Grupę VSC sposób dystrybucji poradnika wzmacniał marketing relacji, ponieważ doręczali go osobiście przedstawiciele handlowi Grupy Żywiec. Dodatkowo informatyczny system lojalnościowy programu partnerskiego został wykorzystany do zaimplementowania elektronicznej wersji poradnika, a dostęp do niej zyskali wszyscy zarejestrowani uczestnicy.

Grupa VSC na potrzeby poradnika programu partnerskiego zbudowała prężny zespół redakcyjny, złożony z przedstawicieli szeregu dziedzin istotnych z punktu widzenia małych i średnich sklepów spożywczych, takich jak handel produktami spożywczymi, zarządzanie organizacją funkcjonowania sklepu, bezpieczeństwo i ubezpieczenia, prawo i podatki, marketing relacji, czy badania jakości obsługi klienta. Ważną rolę w redagowaniu magazynu odegrała także współpraca merytoryczna z Polskim Programem Jakość Obsługi i portalem jakoscobslugi.pl, ponieważ w ten sposób kierownicy i sprzedawcy mogli lepiej poznać oczekiwania klientów i wzmocnić swoją pozycję konkurencyjną na tle m.in. rozrastających się dużych sieci handlowych. Uzupełnieniem każdego numeru magazynu stała się tematyczna krzyżówka, nawiązująca do poruszanych w artykułach zagadnień, a także humor rysunkowy i dowcipy branżowe.

Zakres obsługi Grupy VSC:

:: Opracowanie koncepcji poradników, strategiczne połączenie edukacji i motywacji;
:: Stworzenie i prowadzenie zespołu redakcyjnego, pozyskanie ekspertów;
:: Cykle artykułów z zakresu doradztwa prawnego i podatkowego;
:: Opracowanie dodatkowych wersji Poradnika on-line;
:: Konkursy, krzyżówki, nagrody sezonowe i specjalne;
:: Badania oczekiwań i satysfakcji czytelników.