Kliknij enter aby zatwierdzić, ESC aby wyjść

Mobilny program lojalnościowy

Uruchomiliśmy aplikację na smarfony do badania satysfakcji klienta

 

łączącą programy motywacyjne dla personelu z funkcją badania satysfakcji klientów bezpośrednio w miejscach sprzedaży. Aplikacja Premia360™ działa pod patronatem Polskiego Programu Jakość Obsługi™ w setkach tysięcy sklepów, restauracji, banków, stacji paliw i wszelkich placówek z przeszło 200 branż w całej Polsce, zarówno w dużych, jak i małych miejscowościach.

Dzięki niej program lojalnościowy nie wymaga tworzenia rozbudowanej infrastruktury technicznej. Smarfony będące w posiadaniu kilkunastu milionów Polaków mogą niebawem zastąpić karty i czytniki kart lojalnościowych. Aplikacja Premia360™ rzuca nowe światło na dotychczasowe systemy lojalnościowe, otwierając nową erę w marketingu relacji.

 

Pobierz nieodpłatnie aplikację
Premia360™ i przetestuj na smarfonie.

Aplikacja dostępna jest dla urządzeń działających w oparciu o platformy:

Android – do pobrania z Google Play

IOS – do pobrania z App Store.

Skąd nazwa Premia360™?

Premia360™ pozwala spojrzeć na program motywacji personelu, lojalność klienta oraz nowoczesny marketing relacji z nowej perspektywy. Dzięki funkcji geolokalizacji GPS, aplikacja na bieżąco wskazuje sklepy, punkty usługowe, stacje paliw, restauracje i setki innych miejsc, znajdujące się wokół okolicy użytkownika. Dostarcza wielu przydatnych informacji na ich temat, wskazuje rekomendacje innych klientów. Użytkownik może także zgłaszać własne opinie, obracając wirtualnym pokrętłem. Co więcej, aplikacja wprowadza rewolucyjne rozwiązanie: klienci mogą wpływać na programy motywacyjne oraz zarobki i premie sprzedawców, tworząc nowatorski program lojalnościowy.

 

System ocen i motywacji

Jak dowodzą badania Polskiego Programu Jakość Obsługi™ 3 na 4 z nas podczas zakupów spotka się z sytuacjami, w których chcielibyśmy się podzielić opinią z firmą, lecz nie wiemy jak. Przeszło 9 na 10 Polaków chciałoby mieć wpływ na wysokość premii, przyznawanych (bądź nie przyznawanych) personelowi obsługi. Premia360™ daje klientom taką możliwość. Ich opinie mogą zostać uwzględnione przez menedżerów i kierowników firm w systemie wynagrodzeń, wpływając na programy motywacyjne dla personelu obsługi klienta.

Aż 93% klientów jest zdania, że jeżeli personel będzie miał świadomość, że jego praca może zostać w dowolnej chwili oceniona, to przełoży się to na wyższą jakość obsługi klienta. W ten sposób Premia360™ tworzy program lojalnościowy dla personelu, a klientom pozwala gromadzić dane na temat ocenianych przez siebie placówek. Mogą oni aktualizować swoje opinie i budować osobisty system lojalnościowy.

Aplikacja jest efektem synergii Grupy VSC

Grupa VSC to nowa jakość, wykorzystująca 15 lat doświadczeń Vision SecretClient®, spółki specjalizującej się marketingu relacji, potrafiącą stworzyć zarówno program lojalnościowy dla konsumentów, jak i zaawansowany system lojalnościowy B2B. Tworzyliśmy aplikację wspólnie z ekspertami SecretClient®, prowadzącymi badania jakości obsługi klienta oraz badania satysfakcji klientów. Jesteśmy dumni z tego, że marka programylojalnosciowe.pl, wyróżniająca się jednym z najdłuższych na polskim rynku doświadczeniem, uczestniczy w tak innowacyjnym przedsięwzięciu.

Program motywacyjny dla personelu w Twojej firmie

Wspólnie z ekspertami Grupy VSC, w ramach Polskiego Programu Jakość Obsługi™ możesz uruchomić wewnętrzny program motywacyjny dla personelu Twojej firmy, zespołów sprzedażowych, oddziałów, regionów, a także zewnętrznych pośredników firmy, przedstawicieli i ambasadorów marki. Wyróżnij ich specjalnym Godłem Jakości Obsługi, statuetkami, certyfikatami. Takie wyróżnienie działa silniej od premii finansowej! Badania marketingowe SecretClient® wskazują, że aż 93% klientów jest zdania, że jeżeli personel ma świadomość, że jego praca może zostać w dowolnej chwili oceniona, przekłada się to na jakość obsługi klienta. Dowiedz się więcej.


Zobacz wszystkie Aktualności: