Kliknij enter aby zatwierdzić, ESC aby wyjść
Programy lojalnościowe: Mikołajki

Zostań naszym Mikołajem!

Jak co roku, wraz ze świątecznymi życzeniami, wysłaliśmy naszym Klientom i Partnerom piękne kartki świąteczne oznaczone specjalnymi kodami, które w magiczny sposób zamienią się w prezenty dla potrzebujących dzieci. Prowadząc od 20 lat programy lojalnościowe i motywacyjne wiemy, że moc spełnianych marzeń jest dużo większa
 i lepiej buduje marketing relacji niż inne, tradycyjne prezenty.

To już IX edycja naszej autorskiej akcji „Pomóż Mikołajowi”, w której pomagamy dzieciom z całej Polski. Jak co roku, Śnieżynki z SecretClient® z Grupy VSC wraz z naszymi specjalnymi Tajemniczymi Klientami, dyskretnie zbadały potrzeby dzieci i ich rodzin. Teraz wystarczy, że nasi Klienci i Partnerzy wykorzystają otrzymane magiczne kody, a Renifery z naszego Departamentu Programów Lojalnościowych dostarczą dzieciom przed Wigilią wskazane prezenty. Nad sprawnym przebiegiem akcji i obsługą na każdym jej etapie czuwają Gwiazdki z Polskiego Programu Jakości Obsługi. Z ich pomocą zbadamy również satysfakcję obdarowanych dzieci i ich rodzin.

W tym roku przygotowujemy paczki dla dzieci z Domu Samotnej Matki we Wrocławiu oraz Ośrodka Wsparcia dla Ofiar Przemocy w Rodzinie.

Wystarczy wskazać prezent, a my zajmiemy się jego zakupem i dostarczeniem na czas.
Nie ponoszą Państwo żadnych kosztów.

 

 

… to tylko część, ponieważ w sumie fundujemy 42 prezenty!

Cieszymy się, że wspólnie z Klientami i Partnerami biznesowymi Grupy VSC możemy spełnić świąteczne marzenia tak wielu dzieci. W taki właśnie, magiczny sposób sukcesy osiągane przez Was wspólnie z nami przemieniają się w radość dzieci i ich nadzieję na lepsze jutro. Jesteśmy przekonani, że relacje marketingowe budowane w oparciu o wspólną realizację szczytnych, charytatywnych celów budują lojalność lepiej niż inne systemy lojalnościowe. Więcej o akcji na zostanmikolajem.pl

Marketing relacji nie tylko od święta!

Świąteczna, autorska akcja Grupy VSC podkreśla synergię usług realizowanych przez poszczególne marki grupy: Programy Lojalnościowe, badania Tajemniczy Klient SecretClient® oraz Polski Program Jakości Obsługi. Łącząc badania jakości obsługi oraz badania satysfakcji konsumentów i klientów biznesowych z budową programów lojalnościowych i motywacyjnych synergia kompetencji i know-how prowadzi do wzmocnienia skuteczności w każdym obszarze marketingu relacji, pozwala zaoszczędzić czas i zmniejszyć koszty. W efekcie firmy obsługiwane w tym zakresie kompleksowo przez ekspertów Grupy VSC zyskują lepsze systemy lojalnościowe, wyróżniające się skuteczniejszą motywacją, efektywniejszą komunikacją oraz możliwością oparcia szeregu działań i decyzji o profesjonalne badania satysfakcji oraz Mystery Shopping. Zobacz, co możemy dla Ciebie zrobić?