Kliknij enter aby zatwierdzić, ESC aby wyjść
Programy lojalnościowe: Dobry start z J. Kowalczyk

Dobry start z J. Kowalczyk

Programy lojalnościowe:

/01.2015/ Mistrzowskie życzenia od Justyny Kowalczyk!

Z przyjemnością przekazujemy naszym Klientom i Partnerom specjalne życzenia, które zadedykowała nam mistrzyni w narciarstwie biegowym Justyna Kowalczyk.

Rozpoczynając 2015 rok z tak silną motywacją wierzymy, że wspólnie prześcigniemy konkurencję i osiągniemy kolejne zwycięstwa w marketingu relacji, programach lojalnościowych oraz jakości obsługi, na miarę złotego medalu olimpijskiego z Sochi.

Programy lojalnościowe:

Grupa VSC przyłączyła się również do wspieranej przez Justynę Kowalczyk akcji walki z Mukowiscydozą – chorobą genetyczną dotykającą najmłodszych.

Jak zbudować mistrzowski system lojalnościowy?

“Nartki jechały fantastycznie,
więc nie było sensu hamować…”

– tak powiedziała Justyna Kowalczyk zdobywając drugi medal podczas mistrzostw. Ten cytat szczególnie dedykujemy naszym wieloletnim Klientom, ponieważ nasze badania marketingowe i badania satysfakcji Waszych klientów dowodzą, że w programach lojalnościowych i motywacyjnych sprawdza się efekt śnieżnej kuli. Stąd coraz większy sukces i wyniki kolejnych edycji programów i konkursów, wynikający z badań satysfakcji klientów i rozwoju marketingu relacji.

Jednym z dowodów skuteczności prowadzonych programów lojalnościowych jest zadowolenie klientów, a tym samym potrzeba kontynuowania programu motywacyjnego. Dlatego na etapie planowania działań na kolejny rok warto wziąć pod uwagę możliwość rozwijania systemu lojalnościowego i wdrażanie kolejnych rozwiązań wpływających na dalszą aktywizację Waszych klientów detalicznych oraz pośredników w programach dla partnerów handlowych. Zespół ekspertów Grupy VSC chętnie Państwu w tym pomoże, dysponując jednym z największych na polskim rynku doświadczeniem oraz narzędziami nieustannie rozwijanymi przez naszych etatowych programistów.

Częstotliwość wprowadzania nowych akcji łatwiej zaplanować dzięki uprzedniemu badaniu satysfakcji klientów. Prowadzone przez Grupę VSC programy motywacyjne trwają nierzadko wiele lat, a to najlepszy dowód na to, że z nami klienci nie muszą hamować.

„Na przeciętność szkoda zdrowia, pieniędzy i pracy ludzi”

– stwierdziła Justyna Kowalczyk po zdobyciu trzeciej w karierze Kryształowej Kuli. W pełni się z nią zgadzamy, dlatego od 17 lat rozwijamy naszą specjalizację, nie szczędząc sił i środków na rozwój. Dzięki temu w 2015 roku możemy Państwu zaoferować wyjątkowe doświadczenie i niezwykły potencjał blisko 40-osobowego zespołu, złożonego ze specjalistów marketingu relacji. Oddajemy do Państwa dyspozycji project menadżerów z zakresu programów lojalnościowych, badań satysfakcji klientów, Mystery Shopping, jakości obsługi, grafiki i IT, dla których słowo „przeciętność” nie istnieje.

Klienci Grupy VSC otrzymują również wartość dodaną – unikalną na polskim rynku ofertę synergii, dzięki której mogą łatwo i bez ponoszenia dodatkowych kosztów łączyć programy lojalnościowe z badaniami i jakością obsługi. Badania marketingowe to nasz chleb powszedni – dzięki nim wiemy, że nasze programy motywacyjne odnoszą zamierzone skutki i wzbijają się ponad przeciętność.

Zachęcenie klientów do aktywnego uczestnictwa w programie lojalnościowym jest największym wyzwaniem dla organizatora programu motywacyjnego. Dobrze zaplanowany program motywacyjny, który uwzględni cykliczną komunikację z uczestnikami, zagwarantuje realizację zakładanych celów, w tym zakładane utrzymanie lub wzrost sprzedaży, umocnienie wizerunku firmy jako partnera godnego zaufania oraz zdobycie nowych odbiorców i rynków. Efekty działań motywacyjnych najlepiej zmierzyć za pomocą przeprowadzonych badań marketingowych.

Kluczem do realizacji wyżej wymienionych założeń programu lojalnościowego jest zagwarantowanie uczestnikowi programu motywacyjnego konkretnych korzyści wypływających z jego lojalności. Jest to istotą marketingu relacji. Pierwszą zasadą, zapewniającą odpowiednio wysoką motywację uczestników programu partnerskiego jest zaproponowanie katalogu nagród (rzeczowych oraz finansowych), z osiągalnymi progami punktowymi kolejnych nagród. Nie można tutaj zapominać, żeby atrakcyjność nagród oraz ich wartość punktową umiejętnie połączyć z motywacją uczestnika do zwiększania obrotów. Zbyt wysokie wartości punktowe mogą okazać się nieosiągalne dla większości uczestników programu lojalnościowego przez co zapewne negatywnie wpłyną na relacje z firmą albo sprawią, że klient zwróci się do konkurencji. Odpowiedzią na powyższy dylemat jest przemyślana konstrukcja systemu lojalnościowego, oparta o twarde dane gromadzone i opracowane na podstawie okresowych analiz, które Grupa VSC prowadzi m.in. przez badanie satysfakcji klientów i audyty Tajemniczy Klient SecretClient®.



Zobacz wszystkie Aktualności: