Kliknij enter aby zatwierdzić, ESC aby wyjść

Idealny program lojalnościowy

Co sprawia, że program lojalnościowy odniesie sukces? Kluczem jest skuteczna motywacja klientów do aktywnego uczestnictwa w programie. Dobrze skonstruowany program motywacyjny zapewnia realizację zakładanych celów, takich jak w szczególności utrzymanie lub wzrost sprzedaży, zdobycie nowych klientów i rynków, umocnienie wizerunku firmy jako partnera godnego zaufania, potwierdzone przez badanie satysfakcji klienta. Nie ulega wątpliwości, że najskuteczniejszą ...

Lojalność to nie Prima Aprilis

Programy lojalnościowe – czy to żarty? Tak można pomyśleć analizując niektóre obecne na polskim rynku programy lojalnościowe. Dlaczego niektóre firmy traktują swoich klientów niepoważnie i na tym opierają swój marketing relacji? Budując swoje systemy lojalnościowe stosują np. „sprytne” sztuczki polegające na ukrywaniu przed klientami w gąszczu regulaminów ważnych informacji, oddalających klientów od korzyści. Lekceważenie klientów ...

Wzrosty zaczynają się wiosną!

„Kto w marcu zasieje, ten przez rok się śmieje”. To przysłowie pasuje do biznesu, ponieważ wiele firm właśnie wiosną rozpoczyna programy lojalnościowe i odświeża istniejące systemy lojalnościowe tak, aby procentowały długofalowo. Wiosną wszystko budzi się do życia i prawdopodobnie działania Państwa firmy również mogą przybrać nowe, bardziej skuteczne formy. Warto odświeżyć marketing relacji, podtrzymać zbudowane ...

Światowy Dzień Konsumenta 2014

Międzynarodowy Dzień Konsumenta! Z tej okazji warto przypomnieć cztery podstawowe prawa konsumentów, które od pamiętnego przemówienia Prezydenta USA Johna F. Kennedy’ego nie tylko nie straciły na ważności, lecz wręcz przeciwnie – ich waga w dzisiejszych czasach rośnie. W roku 1962 Prezydent John F. Kennedy podczas przemówienia dotyczącego projektu ustawy o ochronie praw konsumenta, sformułował cztery ...

Gwiazdy Jakości Obsługi 2014

Finał VII edycji Polskiego Programu Jakość Obsługi. Już po raz siódmy wielomilionowa społeczność konsumentów wybrała najbardziej przyjazne firmy 2014 roku w ramach Polskiego Programu Jakość Obsługi. W trakcie uroczystej Gali w siedzibie Business Centre Club w Warszawie menadżerowie i prezesi wyróżnionych firm otrzymali statuetki Gwiazd Jakości Obsługi 2014. Podczas tego wydarzenia obecni byli także eksperci ...

Jesteśmy Diamentem Forbes 2014

Otrzymaliśmy Diament Forbes 2014. Nagroda potwierdza wyniki jakie osiągamy dla naszych Klientów. Grupa VSC już po raz trzeci z rzędu została uhonorowana Diamentem miesięcznika Forbes. Tym samym kolekcja otrzymanych wcześniej dwóch Diamentów, Gazel Biznesu i Kamertonów Innowacyjności Rzeczpospolitej powiększyła się o Diament Forbesa 2014. To prestiżowe zwycięstwo po raz kolejny plasuje nas na pierwszym miejscu ...

O nas w mediach

Czy program lojalnościowy zarabia na siebie? Na przestrzeni 16 lat specjalizacji opracowaliśmy narzędzia i algorytmy do optymalizacji siły z jaką programy lojalnościowe dla firm bądź konsumentów oddziałują na grupę docelową oraz rynek i konstruujemy je w taki sposób, aby same na siebie zarabiały. W jaki sposób doszliśmy do tego i co stanowi o pozycji lidera jaką ...

Program ze 100% skutecznością!

Dostarczyliśmy świąteczne prezenty dla 100% dzieci! Serdecznie dziękujemy wszystkim Klientom i Partnerom Grupy VSC za udział w świątecznej akcji i wykorzystanie kodów upominkowych na przygotowanej przez nas stronie www.zostanmikolajem.pl. Dzięki Państwa zaangażowaniu świąteczne paczki dotarły na czas do wszystkich 76 dzieci z dwóch Domów Dziecka. Razem z wami osiągnęliśmy 100% skuteczności! Wspólnie odnosimy sukcesy i ...

Razem pomagamy dzieciom

Na Święta elfy z Krainy Programów Lojalnościowych Grupy VSC przygotowały świąteczne paczki dla dzieci z domów dziecka. Zgodnie z coroczną tradycją prowadzimy akcję “Zostań Mikołajem“. Razem z naszymi Klientami i Partnerami biznesowymi spełniamy marzenia dzieci, dostarczając im prezenty, radość i niezapomniane wrażenia. Wspólnie z Klientami osiągamy sukcesy i razem możemy się nimi dzielić.Dotarliśmy do dwóch ...